Jól megy a Hermés luxusmárkának

A Hermés francia luxusmárka adózott eredménye 17 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit és 708 millió eurót tett ki - közölte szerdán a párizsi székhelyű divatcég az MTI szerint.
Szabó Zsuzsanna, 2018. szeptember 12. szerda, 15:57

A január-júniusi időszakban a Hermés bevétele, az árfolyamváltozásokat figyelembe véve, 2,853 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,713 milliárd euróról, ami 5,2 százalékos növekedés.

A Hermés franciaországi eladásai - árfolyamhatások figyelembe vétele nélkül - 8,2 százalékkal, 390,3 millió euróra nőttek, Európa többi részén együttesen 5,3 százalékkal, 500,7 millió euróra emelkedtek. Az eladások Japánban 6,8 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig - Japánt leszámítva - 14,9 százalékkal nőttek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 8 százalékkal nőtt a fél évben. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak csaknem a felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 16,7 százalékkal, a parfümeladás 14,9 százalékkal bővült.

A Hermés árfolyama idén eddig csaknem 20 százalékkal emelkedett. Szerdán, röviddel 15 óra után a párizsi tőzsdén 3,5 százalékos pluszban állt a cég papírjának árfolyama.

Képünk forrása: AFP Photo/Jeff PACHOUD

HOZZÁSZÓLÁSOK