Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A világ negyedik legnagyobb sörgyártójának féléves bevétele éves szinten 2 százalékkal, 31,8 milliárd dán koronára emelkedett. A vállalat nyeresége éves szinten 23 százalékkal bővülve 2,3 milliárd koronát ért el, működési eredménye pedig csaknem 20 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához képet, 4,1 milliárd koronára, felülmúlva a 3,92 milliárd koronát előrejelző elemzői várakozásokat.

Az értékesítés Ázsiában és Kelet-Európában bővült leginkább, ahol a vállalat felső árkategóriába tartozó termékeinek aránya nőtt az eladásokon belül.

Az orosz piacon a sörgyártó értékesítése 5 százalékkal esett az első fél évben, döntően amiatt, hogy az orosz alkoholfogyasztás visszaszorítása érdekében betiltották az alkoholos italok másfél literesnél nagyobb PET palackban forgalmazását. (Drágul a szesz Ukrajnában)

A vállalat vezetői arra számítanak, hogy az idén egyszámjegyű lesz a Carlsberg működési nyereségének növekedése, valamint pozitív árfolyamhatással is számolnak idén a cég szakértői.

Az 1847-ben alapított dán vállalathoz tartozik egyebek között a Tuborg, a Somersby, a Holsten és a Kronenbourg márka.