A japán cég csütörtökön azt közölte, hogy a működési nyeresége a vizsgált időszakban 27,6 százalékkal 364,2 milliárd jenre csökkent a megnövekedett kiadások miatt. Eközben a kilenchavi bevétele 3,2 százalékkal 8528 milliárd jenre nőtt.

A Nissan a kilenc hónapban 4,109 millió autót adott el, 2,9 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A cég autóeladása Japánban 9,7 százalékkal 378 ezerre, az Egyesült Államokban 1,1 százalékkal 1,18 millióra, Kínában pedig 9,8 százalékkal 1,02 millióra nőtt.

A Nissan Oroszországot is magába foglaló európai autóértékesítése 0,3 százalékkal 544 ezerre bővült.

A Nissan a március végéig tartó pénzügyi évben 5,78 millió autó eladását tervezi világszerte.