Kína hozta a BMW sikerét

A kínai piacon elért értékesítési sikereinek köszönhetően eladásai növelésével kezdte az évet a BMW AG autógyártó konszern - írja az MTI.
Szabó Dániel, 2019. február 13. szerda, 11:01
Fotó: Getty Images - Jan Woitas.

A BMW konszern januárban 149 ezer BMW márkájú autót értékesített, 0,8 százalékkal többet mint 2018 januárjában. Kínában eladásai 15,5 százalékkal növekedtek, Európában és hazai piacán, Németországban azonban csökkentek.

A csoport a BMW, Mini és Rolls-Royce márkákból együttesen 170 ezer autót értékesített januárban, 0,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A márka eladásai szerény növekedésével nem tudta behozni lemaradását a prémium kategóriában piacvezető Mercedes-Benz mögött, holott az 6,7 százalékkal kevesebb, 180 ezer autót értékesített januárban. A prémium kategória harmadik nagy piaci szereplője, az Audi 144 ezer autót adott el januárban, 3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.

Itthon több mint 300 új BMW fogyott.

HOZZÁSZÓLÁSOK