A Whirlpool a tavalyi 161 millió eurós veszteség után a most befejeződött negyedévben 113 millió eurós profit jött össze. Az eredmény nyereségbe fordulása elsősorban a kamatfizetés visszaesésének és a tavaly véghezvitt brutális kiadáscsökkentő programnak köszönhető, hiszen az árbevétel 4,6 százalékkal, 4,51 milliárd euróra esett a várt 4,63 milliárd helyett, miközben a nettó profitráta 16,2 százalékra emelkedett. A nyereségét megnégyszerező észak-amerikai részlegben annak ellenére javult 4 százalékkal az árbevétel, hogy a leszállított áru mennyisége 2 százalékkal visszaesett. A latin-amerikai piacon viszont hiába nőtt volna az árbevétel 8 százalékkal, a brazíliai adóváltozások és a devizahatás miatt majdnem ennyivel esett az érték, míg az európai és a közel-keleti piacon a forgalom közel ötödével csorbult. A dél-koreai versenytársaival − elsősorban az LG-vel és a Samsunggal − árversenyt folytató gyártó megerősítette idei profitvárakozásait.