Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Lengyelországban legnépszerűbb és legelterjedtebb kereskedelmi lánc, a portugál tulajdonú Biedronka, amelynek országszerte a legtöbb boltja van, egy nem szándékos promócióval lepte meg vevőit - derül ki az onet.pl cikkéből.

Az egyik a népszerű bort, amelynek eredeti ára 10,99 zloty (880 forint) volt, valamilyen hiba folytán nem egész két zlotyért (160 forint) árulták.

A vásárlók nem akartak hinni a szemüknek, ráadásul a hibát kétszeresen is elkövették, mert nem csupán a bor címkéire került fel a kedvezményes az ár, de a pénztárak rendszerébe is ez volt beütve.

A hír a közösségi médiában hamar elterjedt, így ahol erre az akcióra sor került, megrohanták az üzleteket a vásárlók a különleges alkalom miatt. Erre néhány áruházban, hogy csökkentsék a veszteséget, a személyzet a raktárban eldugta az üvegeket.

Ez nem az első ilyen tévedése a Biedronkának - derül ki korábbi sajtójelentésekből. Néhány héttel ezelőtt egy hiba folytán az egyik rendkívül népszerű sör egy doboza 14 groszyba került (11 forint). Ezt a hibát azonban nagyon gyorsan észrevették a dolgozók, így nem túl sok vásárló tudott élni a különleges alkalommal.