A koronavírus elérte a Huaweit is

Lényegesen lassult a Huawei Technologies kínai mobilhálózati berendezésgyártó-vállalat eladásnövekedése az idei első negyedévben elsősorban a koronavírus gazdasági hatásai miatt - írja az MTI.
Szabó Zsuzsanna, 2020. április 21. kedd, 18:55
Fotó: Pixabay

A konszern kedden azt közölte, hogy az értékesítése 1,4 százalékkal, 182,2 milliárd jüanra (25,8 milliárd dollár) nőtt a március végével záródott idei első negyedévben.

A tavalyi első negyedévben a bővülés jóval nagyobb, 39 százalék volt.

A Huawei adós maradt a negyedéves nyereségadattal és arról sem közölt számokat kedden, hogy az idei első három hónapban mennyi mobiltelefont, illetve telekommunikációs berendezést értékesített.

A Huawei tavaly több mint 240 millió okostelefont adott el, a második legtöbbet a világon.

HOZZÁSZÓLÁSOK