Éves összehasonlításban szeptemberben és tavaly októberben is 10 százalékos növekedésről adott számot a vállalati statisztika, sőt június óta minden hónap év/év indexe magasabb volt a ma jelentett októberi számnál. A H&M hosszú vívódás után 2005 őszén nyitja meg első magyarországi áruházát, 2250 négyzetméteres alapterületű budapesti üzlete a Vörösmarty téren lesz. Carl-Henric Enhörning, az H&M illetékese a NAPI Gazdaságnak korábban úgy nyilatkozott, hogy több üzletet is szeretnének Magyarországon, de ezek pontos számáról még nem döntöttek. Az 1947-ben alapított férfi, női, tinédzser és gyermek ruházati cikkeket és kozmetikumokat forgalmazó H&M a magyarországi és írországi üzletével már 22 országban lesz jelen. A társaság éves forgalma 2003-ban elérte az 56,5 milliárd svéd koronát.