Lassuló, de még dinamikus H&M-növekedés

A világ legnagyobb ruházati kiskereskedelmi láncának számító svéd Hennes & Mauritz (H&M) októberben éves alapon 9 százalékkal növelte az eladásait - derül ki a vállalat jelentéséből.
Kolozsi Pál, 2004. november 16. kedd, 09:27
Fotó:

Éves összehasonlításban szeptemberben és tavaly októberben is 10 százalékos növekedésről adott számot a vállalati statisztika, sőt június óta minden hónap év/év indexe magasabb volt a ma jelentett októberi számnál.

A H&M hosszú vívódás után 2005 őszén nyitja meg első magyarországi áruházát, 2250 négyzetméteres alapterületű budapesti üzlete a Vörösmarty téren lesz. Carl-Henric Enhörning, az H&M illetékese a NAPI Gazdaságnak korábban úgy nyilatkozott, hogy több üzletet is szeretnének Magyarországon, de ezek pontos számáról még nem döntöttek.
Az 1947-ben alapított férfi, női, tinédzser és gyermek ruházati cikkeket és kozmetikumokat forgalmazó H&M a magyarországi és írországi üzletével már 22 országban lesz jelen. A társaság éves forgalma 2003-ban elérte az 56,5 milliárd svéd koronát.

HOZZÁSZÓLÁSOK