Négy év óta először új Lancia-modellt mutatott be a Fiat a genfi autókiállításon. A Fiat Bravo alapjaira épülő, Delta nevet feltámasztó autótól azt várja az olasz gyár, hogy 2010-ben a Lancia-eladások negyedét teszi majd ki. Addigra a tavalyi 121 ezerről 300 ezerre akarják növelni a márka eladásait. Ennek érdekében Olaszországban 180-ra, külföldön 450-re bővítik a viszonteladói hálózatot. A Lancia a Fiat másik extramárkájával, az Alfa Romeóval osztozik az értékesítő helyeken. A cég az Alfák eladását a 2007-es 165 ezerről szintén 300 ezerre akarja felnyomni 2010-ig. Genfben a 8C Spidert mutatták be a nagy offenzíva egyik jeles harcosaként. Szakértők szerint egyébként az Alfával az a baj, hogy prémium márkaként szeretné láttatni magát, de nem az.