Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Új versenyző jelent meg az Egyesült Államok LCD-tévé-piacának kevésbé ismert márkái között. Az EQD nem kispályázik: 20 százalékkal megy konkurrensei árai alá - írja a ZDNet. A márka Auria típusába tartozó tévék képátlója 40 centimétertől 120-ig terjed, felbontásuk 720-1080 pont. Kedvcsinálásképpen a nagyobb felbontás a kisebb képernyőkhöz jár, ugyanis azok esetén nehezebb észrevenni a különbséget. Így viszont tudja a vevő, hogy jobb minőséget kap a pénzéért - ha nem is érzékeli ezt. A legtöbb Auria-tévének két HDMI-portja van, a kettes mint bűvös szám a garanciában is érvényesül: az EQD kétéves jótállást vállal minden termékére, miközben a fő versenytársak - a Vizio és a Westinghouse - csak egyet. A cég azt is jelzi weboldalán, hogy nyeresége egy - meg nem jelölt nagyságú - részét jótékonysági szervezeteknek adja. Az Auria-tévéket először az interneten, az Amazon.comon, a Buy.comon és más kiskerportálokon kezdik árusítani. Az alacsony ár a mai kereslethiányos időkben ütős ötletnek tűnik, kérdés persze, hogy az EQD tévéi is elég ütősek-e.