Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt.-nél

Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetői posztját 2019 végétől - jelentette be a társaság.
Domokos László, 2019. december 3. kedd, 12:51
Fotó: Magyar Suzuki Zrt.

A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért - beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését - Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt.

A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál. Majd 2012-től csaknem öt éven át a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt csaknem hat éven át.

A szakember a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

BattMan, 2019.12.03 13:53

HIT-gyüliből tetszik lenni??
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html