Nagy-Britanniában 2,4 százalékkal csökkent a Tesco legalább egy éve nyitva tartó áruházainak forgalma a január 4-ét megelőző hat hétben. Elsősorban az élelmiszer-piacon küszködött kihívásokkal a szigetország legnagyobb áruházlánca. A nemzetközi cégcsoport árbevétele változatlan árfolyamokon számolva 0,7 százalékkal zsugorodott, főként a Thaiföldi politikai válság miatt.

Európában 0,8 százalékos lemorzsolódást szenvedett el a Tesco legalább egy éve nyitva tartó boltjaiban, változatlan árfolyamokon számolva, ám ez jobb a harmadik negyedéves teljesítménynél. Lengyelországban és Magyarországon nőtt a legalább egy éve nyitva tartó áruházak forgalma.

A vállalat sajtóközleményéből az is kiderül, hogy a karácsonyt megelőző öt napban több mint egymilliárd font (1,21 milliárd euró) forgalmat bonyolított le a Tesco. Erre az időszakra esett a legnagyobb forgalmat hozó nap. A saját márkás termékek értékesítése felülmúlta az egyéb márkás árucikkekét. A Grocer 33 fogyasztói magazin "karácsonyi kosár" összehasonlításában az amerikai Wal-Mart brit leányát, az Asdát is legyőzve első lett a cég.

Nagy-Britanniában 14 százalékkal, 450 millió fontra ugrott az internetes eladásokból befolyó bevétel a január első hetét megelőző másfél hónapban. Élelmiszerekre több mint hárommillió online-megrendelés érkezett, ami 11 százalékos plusz egy év alatt. A cégvezetés tapasztalatai szerint a felújított hipermarket viszonylag jobban teljesítettek felfrissítésre váró társaiknál. A Tesco sokat vár az átalakításoktól, ezen belül különösen az élelmiszerpultok körüli kiszolgálás javításától.