Magyar partnert választott a francia Opel

Nemzetközi tenderen választott központi beszállítót a franciaországi Opel. A cég a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására keresett megoldást. A meghívásos pályázaton nagy nyugat-európai ügynökségek is elindultak, a befutó a magyar Carussel Group lett - közölte a társaság.
NAPI, 2012. augusztus 14. kedd, 14:02
Fotó: Napi.hu

A pályázati siker eredményeként a Carussel Group kizárólagos fejlesztője lesz valamennyi franciaországi Opel márkakereskedésnek. "Ezzel a győzelemmel a régió országain és Ausztrián túl még egy nagy, nyugat-európai piacon leszünk jelen, ami jó referencia lehet a későbbi tendereken és piaci beszállítói kiírásokon" - mondta a továbblépési lehetőségekkel kapcsolatban Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.

A hazai fejlesztőcég tavaly kezdte el fejleszteni azt a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű termékét, amely kifejezetten autó márkakereskedők szükségleteit elégíti ki. A megoldás biztosítja a nemzetközi cég mindenki által ismert arculatának website-on való helyes megjelenését, lehetővé teszi a - gyakran kötelező - központi tartalmak időszerű, folyamatosan frissülő megjelenítését. Emellett teret ad az egyéni igényeknek az adott kereskedő vagy kereskedőház profilja, mérete és szolgáltatásai tekintetében. A megoldás ma már a régió több országában segíti sikeresen a kereskedők munkáját, ennek köszönhetően a céget az Opel Europe ajánlotta a francia leányvállalatának figyelmébe.

A Carussel Group első tagvállalata 2000-ben alakult. A cégcsoport fő profilja online/digitális marketing megoldások fejlesztése, különös tekintettel az autóipar szereplői számára. A vállalat 2003 óta van üzleti kapcsolatban a General Motors-szal. 2006 óta a közép-kelet-európai régió 22 országába nyújt CMS és CRM szolgáltatásokat. A Carussel Group jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.

HOZZÁSZÓLÁSOK