Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az EU 15 fejlett országának (a 2004 előtti tagok) több mint 7,5 milliós újautó-piacából a benzines autók 48,5, a dízelek 46,3, az alternatív hajtásúak pedig 5,2 százalékot hasítottak ki - derül ki az ACEA adataiból. (Ostobának nézik az autósokat).
Az alternatív hajtású autóknál a hibridekből fogy a legtöbb, és a növekedés is ennél a csoportnál a legerősebb.
A szakma persze rögtön megkongatta a vészharangot, hiszen a benzines autóknak magasabb a szén-dioxid kibocsátása, mint a dízeleknek és az alternatív hajtás részaránya - a folyamatos növekedés ellenére - még nagyon alacsony. Egy évvel korábban egyébként 4 százalékot tett ki a részarányuk, amikor a dízelek 50,2, a benzinesek pedig 45,8 százalékot vittek el.
A dízelek visszaszorulásában vélhetően szerepe van a Volkswagen botrányának is, illetve annak, hogy több országban felmerült a dízelek közlekedésének korlátozása.
Valami roppant izgalmas kompakt szabadidő-autó bemutatója volt, amikor az orrom elé tolta Zoli ezt a videót és valamikor a vacsora után, amikor vissza tántorogtam a szobámba, nyugodtan...
atombandi, 2017.09.29 14:01
igazabol a dizelhiszti, egy a belebegtett kizarasok miatt valtottak jo esellyel a vasarlok, a masik ket kategoria nem helyettesito termeke a dizelnek, csak nagy vonalakban. amugy vicces, hogy a 2 utemu, akkoriban igen nagy letszamu autokat 20 evig engedtek meg kozlekedni, majd meghosszabitottak, mert mar ugyse jelent problemat az a par darab, ami megmaradt, bezzeg a dizeleknel folyamatosan lebegtetik a kizarast. ha europaban mindenki lecserelne a tragacsat egy amerikai stadionban porosodo el nem adhato dizelre, sokkal tobbet tennenek az elheto kornyezetert, mint a lebegtetett tiltassal...