Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Nem tudott megbirkózni a japán fogyasztók változó ízlésével és a szigetország szuperkompetitív piacával a brit Tesco Plc, ezért úgy döntött, kivonul Japánból - jelentette a Reuters. A kihátrálást két lépcsőben bonyolítják le, az elsőben eladják az ottani leányvállalat 50 százalékos részesedését az Aeon áruházláncnak, a szigetország második legnagyobb kiskereskedőjének, majd később folytatják a maradék részesedéssel.
Az említett körülmények mellett az is a kivonulás melletti érv volt, hogy a Tesco 117 egysége az átlagos japán szupermarketeknél kisebb volt és kis csoportokban, a forgalmas csomópontoktól távol, elszórtan helyezkedett el hat különböző prefektúrában. Az Aeon viszont terjeszkedőben van, így az új szerzemény jól kiegészítheti eddig beruházásait. A cég a Reuters adatai szerint az elmúlt öt évben 775 millió dollárt költött hálózata bővítésére. A Tesco 2003-ban 32,8 milliárd jenért (414,7 millió dollár) vásárolta be magát a japán piacra.
Nem újdonság, hogy a legtöbb gyártó városi kisautóiból is készít szállításra kialakított változatot, elölről berácsozott raktérrel a hátsó ülések és a csomagtartó helyén. A legújabb Ford Fiestából is készül ilyen, méghozzá nem csak a megszokott szükség-motorokkal.
Zodiakus, 2012.06.18 18:31
Gondolom .....,ültél mint sz@r a fűben!Akkor ki is eszik????