Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A SkyEurope szlovák légitársaság csődje, majd felszámolása nyomán számos fogyasztó szenvedett kárt. Az Európai Fogyasztói Központhoz (EFK) csak Magyarországról eddig több mint száz bejelentés érkezett a befizetett, de a cég leállása miatt igénybe nem vett szolgáltatásról. A pórul járt utasoknak az EFK folyamatosan segítséget nyújt repülőjegyük árának visszaszerzésében - derült ki a szervezet közleményéből.
Azoknak, akik a SkyEurope-nál jegyet váltottak, de elutazni már nem tudtak, meg kellett várniuk, amíg a szlovák bíróság hivatalosan is megindítja a felszámolási procedúrát a cég ellen. A felszámolóbiztos kijelölésétől számítva a fogyasztóknak 45 nap áll rendelkezésükre ahhoz, hogy egy szlovák nyelvű űrlapon bejelentsék a visszatérítésre vonatkozó igényeiket - mondta el Morvay György, az Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFK) igazgatója.
Morvay kiemelte: a központ folyamatosan segítséget nyújt minden hozzá forduló fogyasztónak a jegyár visszaigénylésével kapcsolatos szlovák nyelvű űrlap kitöltésében, valamint a későbbiekben is tanácsot ad az ügyintézéshez.
Kedd 14 órától határozatlan idejű sztrájkba kezdenek a makói Continental dolgozói, miután a korábbi 2, 8 és 24 órás munkabeszüntetések hatására nem született megállapodás a munkáltató...