Meglepetést okozott a P&G

A vártnál nagyobb lett a világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának számító amerikai Procter & Gamble (P&G) negyedéves bevétele és eredménye, elsősorban az organikus eladásnövekedés hatására - írja az MTI.
Szabó Zsuzsanna, 2019. január 23. szerda, 16:44
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

A P&G szerdán azt közölte, hogy a december végével záródott pénzügyi második negyedévében a bevétele 17,44 milliárd dollár volt, valamivel nagyobb az egy évvel korábbinál és meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 17,15 milliárd dollárt.

A vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladás 4 százalékkal nőtt a negyedévben. Szakértők szerényebb, 2,4 százalékos növekedésre számítottak.

A cég adózott eredménye 26 százalékkal, 3,19 milliárd dollárra, részvényenként 1,22 dollárra nőtt az egy évvel korábbi 2,50 milliárd dollár, részvényenként 93 cent után.

Az egyszeri tételek nélküli negyedéves részvényarányos eredmény 1,25 dollár lett, nagyobb az elemzői várakozások átlagában szerepelt 1,21 dollárnál.

HOZZÁSZÓLÁSOK