Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A Toshiba Corp. bejelentette, hogy elhalasztotta a különlegesen vékony, az LCD-tévéknél jobb képminőséget nyújtó és kevesebbet fogyasztó OLED-tévék piacra dobását. Korábban azt tervezték, hogy 2010 márciusában már egy 75 centiméteres képátlójú készülékkel örvendeztetik meg a fogyasztókat. Indokként a tömeggyártás megkezdésének magas költségeit hozzák fel. A japán cég ugyanakkor azt is közölte, hogy mobiltelefonokhoz azért fog OLED-kijelzőket gyártani, és kivárja, amíg gazdaságossá válik a technológia alkalmazása nagyobb méretekben is. Eközben a cég egyik versenytársa, a Sony novemberben megkezdte egy 27 centiméteres képátlójú OLED-tévé forgalmazását. Erre azonban még a rettentő kiadások mellett is csak úgy képes, hogy havonta mindössze 2000 tévé hagyja el a gyártósorait. Az OLED-technológiában látják a lapos tévék következő generációját az elektronikai gyártók, ami a plazmák és az LCD-k elterjedése nyomán lecsöngő piacon újabb nagy növekedéssel örvendeztetheti meg őket.