Megtorpant az Unilever

Az idei harmadik negyedévben 2009 negyedik negyedéve óta a legkisebb árbevétel-növekedést érte el a brit-holland Unilever, a világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja.
MTI-Eco, 2013. október 24. csütörtök, 13:55
Fotó: Napi.hu

Az Unilever árbevétele - az árfolyamhatásoktól és üzletrészvásárlásoktól megtisztítva - 3,2 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 5,9 százalékos növekedést követően - közölte a cég.

A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja ezt azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,9 százalékra lassult az egy évvel korábbi 12,1 százalékról. Az Unilever forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le.

A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója. Magyarországon az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és mintegy 1600 embert foglalkoztat.

HOZZÁSZÓLÁSOK