Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Promocija Plus marketingintézet adatai szerint csak  szeptemberben 2906 új autót értékesítettek, ami 3,9 százalékos növekedést jelent éves szinten.

Az adatok szerint az idei első kilenc hónapban a Volkswagen márka volt a piacvezető 14,7 százalékos részesedésével. Ezt követi a Renault 9,89 százalékkal és az Opel 9,4 százalékkal.

A legkeresettebb modell a Skoda Octavia volt, amiből 2590-et adtak el, majd a Renault Clio (2317) és a Volkswagen Polo (1779) következett.

Az év eleje óta eladott autók mintegy 55,8 százaléka benzines, 42 százalékuk dízel, 0,1 százalékuk elektromos és 1,2 százalékuk  hibrid autó volt.

Oroszországban visszaesett az autóeladások száma.

A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Zsuzsa.