Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Immáron zsinórban a tizenegyedik negyedévben lett veszteséges a Virgin Media, az Egyesült Királyság második legnagyobb előfizetéses tévés vállalkozása. Az első negyedévben a cég 104,4 millió fontos mínuszt hozott össze, ami részvényenként 32 pennys veszteséget jelent; egy évvel korábban 120,3 millió fontos, azaz részvényenként 37 pennys volt a veszteség. Az értékesítés összege 1 milliárd fontra csökkent. A cég vezetője egy interjúban bejelentette, hogy teljesen átalakítják szélessávú szolgáltatásaikat, amelyek csak optikai kábelen elérhetők, nem úgy mint a konkurens szolgáltatóké, például a BSkyB-é is. Azt is kifejtették, hogy a Virgin ezentúl a szélessávú és alap tévéműsorokra koncentrál, ahelyett, hogy a BSkyB-vel versenyezni a prémium előfizetéses csatornák piacán. A Virgin 4900 új ügyfelet szerzett a negyedévben, míg 88 400 új szélessávú ügyfelet. Tavaly ugyanebben az időszakban a cég 46 500 ügyfelet veszített és 87 900 szélessávú előfizetőt szerzett. Tavaly az átlagos havi lemondások aránya 1,6 százalék volt, idén már csak 1,2 százalék.