Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Immáron zsinórban a tizenegyedik negyedévben lett veszteséges a Virgin Media, az Egyesült Királyság második legnagyobb előfizetéses tévés vállalkozása. Az első negyedévben a cég 104,4 millió fontos mínuszt hozott össze, ami részvényenként 32 pennys veszteséget jelent; egy évvel korábban 120,3 millió fontos, azaz részvényenként 37 pennys volt a veszteség. Az értékesítés összege 1 milliárd fontra csökkent.
A cég vezetője egy interjúban bejelentette, hogy teljesen átalakítják szélessávú szolgáltatásaikat, amelyek csak optikai kábelen elérhetők, nem úgy mint a konkurens szolgáltatóké, például a BSkyB-é is. Azt is kifejtették, hogy a Virgin ezentúl a szélessávú és alap tévéműsorokra koncentrál, ahelyett, hogy a BSkyB-vel versenyezni a prémium előfizetéses csatornák piacán.
A Virgin 4900 új ügyfelet szerzett a negyedévben, míg 88 400 új szélessávú ügyfelet. Tavaly ugyanebben az időszakban a cég 46 500 ügyfelet veszített és 87 900 szélessávú előfizetőt szerzett. Tavaly az átlagos havi lemondások aránya 1,6 százalék volt, idén már csak 1,2 százalék.
Valami roppant izgalmas kompakt szabadidő-autó bemutatója volt, amikor az orrom elé tolta Zoli ezt a videót és valamikor a vacsora után, amikor vissza tántorogtam a szobámba, nyugodtan...