A második negyedévben, noha az értékesítési árbevétel 2 százalékkal, 27,89 milliárd euróra esett, és ezzel jócskán elmaradt a 29,3 milliárd eurós piaci várakozástól, az adózott nyereség 25 százalékkal, 321 millió euróra nőtt. Az üzemi eredmény is nőtt, 1,63 milliárd euróra. Ez lényegében megegyezik az 1,64 milliárd eurós elemzői várakozással.

A nyereség csaknem 85 százaléka Észak-Amerikában keletkezett, köszönhetően a Jeep terepjárók és kisteherautók sikerének.

A profitmarzs - a nettó nyereség a bevétel arányában - 7,9 százalékra nőtt a tavaly második negyedévi 7,7 százalékról. A vállalat nettó adóssága 5,5 milliárd euróra csökkent az első negyedév végi 6,6 milliárd euróról.