Nem költenek lakberendezésre a tengerentúlon

A Home Depot, a világ legnagyobb lakberendezési áruházlánca csökkenő negyedéves nyereségről adott számot, miután az eladásai két százalékkal csökkentek az elmúlt év utolsó három hónapja során.
Kummer Krisztián, 2003. február 25. kedd, 14:20
Fotó:

A Home Depot a negyedik negyedévben 686 millió, vagyis részvényenként 30 cent profitot könyvelhetett el, holott egy évvel korábban még 710 millió dolláros eredméynt produkált. A társaság azonban így sem teljesített rosszul, hisz az elemzők alig 27 centes részvényenkénti nyereséget prognosztizáltak. A cég forgalma 13,2 milliárd dollárra csökkent, ami két százalékos visszaesés; a legalább egy éve nyitva tartó üzletek forgalma azonban a negyedik negyedév során éves szinten 6 százalékkal csökkent.
A társaság jelenleg dollárszázmilliókért újítja fel régebbi áruházait, így próbálva meg visszacsábítani a vevőket a gyorsan növekvő Lowetől; ez utóbbi tegnap éves szinten 46 százalékos profitnövekedésről adott számot 2002 októbere és decembere között.

HOZZÁSZÓLÁSOK