A vállalat 962 milliárd jen (9,7 milliárd dollár) nettó nyereséget könyvelt el márciusban végződött üzleti évében, ami több mint háromszorosa az egy évvel korábbinak, és arra számít, hogy további 40 százalékkal növeli profitját. A bővülés részben annak tudható be, hogy a 2011−2012-es üzleti év eredményét lefaragta a tavaszi japán földrengés és az őszi thaiföldi árvíz miatt elszenvedett termeléskiesés. Emellett szerepet játszik a jen gyengülése is, igaz, ez csak a múlt év utolsó negyedévétől éreztette hatását. A költségcsökkentések 450 milliárd jennel dobták meg az üzemi nyereséget − ennek háromszor akkora hatása volt a nettó nyereség javulására, mint a japán deviza gyengülésének.

A Toyota hazai leányvállalataival együtt összesen 9,69 millió autót értékesített az utóbbi egy évben, ez 16 százalékos növekedés. A bővülés az amerikai eladásoknak és a hazai értékesítést segítő kormányzati autóvásárlási kedvezményeknek volt köszönhető. A vállalat hárommillió autót állít elő Japánban, és a jen kedvező árfolyam-alakulása ellenére nem tervezi ennek növelését. A cégvezetés eddig nem engedett az alkalmazottak bérnövelési követeléseinek sem. A jövő évi prognózist 90 jen/dolláros átlagárfolyammal számolták ki, ami a tavalyi átlagnál hét jennel olcsóbb, ám az elmúlt hónapok gyengülése nyomán elért árfolyamnál kilenc jennel drágább hazai devizát feltételez.