A Norwegian több éven keresztül több milliárd norvég korona veszteséggel üzemelt, többször felmerült, hogy a Björn Kjos által alapított hibrid légitársaság csődbe mehet. Az elmúlt 20 hónapban háromszor hajtott végre tőkeemelést a befektetők pénzéből, és a Boeing 737 MAX-ok földre parancsolása sem tett jót a cég pénzügyeinek.

A Norwegian azonban az elmúlt évben több veszteséges járatát is bezárta, jelentősen, 25 százalékkal csökkentette a kapacitásokat, főleg a hosszútávú járatokat szüntették be. Ezzel az egy utasra jutó jövedelmezőség 14 százalékkal 0,4 norvég koronára emelkedett 2019-ben az egy évvel korábbihoz képest. A társaság gépeinek átlagos töltöttsége 2019 decemberében az egy évvel korábbi 78,6 százalékról 83,5 százalékra javult.

A cég emellett költségcsökkentő programot is végrehajt, argentin leányvállalatát pedig alig egy évnyi üzemelés után eladta a Jetsmart légitársaságnak.