Nőtt a H&M profitja, de a piac jobbat várt

A második legnagyobb európai ruházati lánc, a svéd Hennes & Mauritz AB profitja 23 százalékot javult a harmadik negyedben, ám ez elmarad az elemzői várakozásoktól – a szerdai tőzsdenyitást követően 5,6 százalékot esett a cég részvényárfolyama.
NAPI, 2010. szeptember 29. szerda, 09:28
Fotó:

A H&M nettó profitja 4,24 milliárd svéd koronára (630 millió dollár) nőtt a tavalyi 3,46 milliárd koronát követően, a Bloomberg által megkérdezett elemzők azonban 4,54 milliárd koronát vártak.

Az árbevétel a harmadik negyedben 14 százalékkal 26,89 milliárd koronára nőtt, augusztusban 24 százalékos volt az árbevétel-növekedés.

Az árbevételének 40 százalékát a német és a skandináv piacokon megszerző H&M részvényei idén 30 százalékkal drágultak, miközben fő versenytársa, Zarát birtokló Inditex 35 százalékot erősödött eddig az év során.

HOZZÁSZÓLÁSOK