A vállalat nem nyilvános társaság, adatait nem köteles publikálni, ezért bizonyára közölte volna, ha hétéves története során valaha profitot ért volna el.
A cégvezetés szerint a pénzes fogyasztók részben azért választják a Teslát, mert tudják, hogy a 100 ezer dolláros sportautók megvásárlásával segítik a fejlesztés alatt álló 50 ezer dolláros Model S szedán megszületését.
Gyári adatok szerint az elektromos sportautók közel 400 kilométert képesek megtenni lítiumion-akkumulátoraik egy feltöltésével, gyorsabbak, mint egy Porsche, és kétszer olyan gazdaságosak, mint a benzin-elektromos meghajtású Toyota Prius.
A Tesla roadsterei az első autópályán is használható villanyautók. Az amerikai vállalat közösen fejleszti a Daimlerrel a kétüléses Smart miniautó teljesen elektromos változatát, amelynek ezer példányát a tervek szerint már idén elkezdik tesztelni.