Olcsó bugyikkal támad Budapesten a Baci

A Baci Lingerie amerikai fehérnemű márka a következő öt évben 60 márkaüzletet tervez megnyitni magyarországi bevásárlóközpontokban, az első budapesti üzletek 2011. őszén megnyílnak - közölte a cég szerdán az MTI-vel.
MTI-Eco, 2011. február 16. szerda, 14:24

A Baci Lingerie a magyarországi üzletek megnyitására stratégiai megállapodást kötött egy magyar vállalattal. A floridai székhelyű cég világszerte 3.000 márkaüzlet megnyitását tervezi a következő néhány évben. A kelet-európai országok közül elsőként Magyarországon lép piacra. A terjeszkedéssel azt szeretné elérni, hogy 5-7 éven belül piacvezető fehérnemű márkává váljon valamennyi kontinensen. A Baci Lingerie üzleti filozófiája szerint "megfizethető luxus" termékeket forgalmaz, célja, hogy alacsony áraival nők milliói számára tegye lehetővé szerte a világon, hogy a jó minőségű fehérnemű ne elérhetetlen luxus legyen, hanem mindennapi viseletté válhasson.

HOZZÁSZÓLÁSOK