A nyereség a június 30-ig tartó periódusban 18 százalékkal 2,47 milliárd dollárra zsugorodott, ami részvényenként 80 centes eredménynek felel meg; a megelőző negyedévben 3,02 milliárd dolláros, papíronkénti 92 centes profitot ért el a társaság. A társaság közlése szerint a magasabb árkategóriás bőrápoló- és tisztítószerek forgalma visszaesett a válság hatására; a teljes bevétel 11 százalékkal 18,7 milliárd dollárra mérséklődött, a forgalom volumene viszont csak 5 százalékkal lett kisebb. Az elemzői konszenzus részvényenként 78-79 centes nyereséget valószínűsített, a forgalmat viszont 19,3 milliárd dollárra becsülték. A társaság továbbra is 3,65-3,80 dolláros részvényenkénti eredményt vár a 2010-es egész évre, és most már csak minimális befolyásoló hatásra számít az árfolyamkockázatok oldaláról. A FactSet Research 3,77 dolláros részvényenkénti profitra számít az induló 2010-es pénzügyi évben.