Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Toyota Motor célja, hogy 30 százalékkal mérsékelje a gépjárművek árát 2013-ra egy új költségcsökkentő stratégia részeként, így hatékonyabban fel tudná venni a versenyt az olyan versenytársakkal, mint a Hyundai - idézte a vállalat egyik vezetőjét a CNBC.

A Toyotára, amely a legutóbbi időkig a világ leggyorsabban fejlődő autógyártója volt, erős nyomás nehezedik, hogy versenyképesebbé váljon olyan cégekkel szemben, mint a Volkswagen vagy a Hyundai Motor. Ezek az autógyártók ugyanis gyorsan növelik eladásaikat, elsősorban Kínában, Indiában és más feltörekvő piacokon.

A koreai autóknál a mi járműveink nagyjából 30 százalékkal drágábbak, de dolgozunk rajta, hogy elérjük célunkat - mondta a Reutersnek Takeshi Shirane, a cég beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója.