Nagyot hibázott a Philip Morris

Világszerte felfüggeszti új típusú, IQOS nevű elektromos cigaretta reklámjának közösségimédia-kampányát az amerikai Philip Morris - írja a 444 a Reuters nyomán.
Szász Péter, 2019. május 12. vasárnap, 12:41
Fotó: Napi.hu

Kiderült ugyanis, hogy fiatal influenszerekkel szerződtek le, amivel nemcsak saját belső szabályzatát sértette meg a cég, de előzetes vállalásaikat sem teljesítették az IQOS-szal kapcsolatban - olvasható a portálon.

Az egyik orosz influenszer, Instagram-celeb, aki az IQOS-t reklámozhatta, mindössze 21 éves, Romániában és Japánban 25 éves modellek reklámozták a terméket. Miután a Reuters az ügyben megkereste a céget, a Philip Morris pénteken bejelentette, felfüggeszti a kampányt és vizsgálatot rendel el.

A cégnek saját belső alapelveit is sikerült megsértenie, hiszen régóta elfogadott szabályzatuk, hogy 25 évesnél fiatalabbakkal nem reklámoznak dohányterméket.

A dohánycég  hosszú ideje készítette elő az IQOS bevezetését a világpiacra, az FDA-nál két éve tart a terméket és annak reklámozását engedélyező folyamat.

A készülékről itt írtunk korábban.

HOZZÁSZÓLÁSOK