Az Anheuser-Busch InBev NV valamivel kevesebb sört értékesített az első negyedévben, miközben a Bloombergnek nyilatkozó elemzők némi növekedésre számítottak. Az organikus eladások - amelyek kiszűrik a cégfelvásárlások és -eladások hatását - 0,4 százalékkal morzsolódtak le az egy évvel korábbihoz képest, míg a szakértők 1,4 százalékos bővülésre számítottak. A sörfogyasztást az Egyesült Államokban visszafogja a magas munkanélküliség, amely a sörgyártók legfontosabb cégcsoportját sújtja a legnagyobb mértékben. Emellett Brazíliában, a cég másik jelentős piacán a rossz idő, a sok eső miatt ittak kevesebb folyékony kenyeret a fogyasztók.

A nettó nyereség ugyan duplájára, 964 millió dollárra emelkedett január és március között, ám ez jelentős részben a hitelköltségek csökkenésének volt köszönhető és ez elemzők 1,15 milliárdos profitra számítottak. Az S&P hitelminősítő áprilisban A mínuszra emelte az AB InBev adósságaira adott besorolását. Az árbevétel kilencmilliárd dollár lett, ami enyhén meghaladja a várakozásokat. Az organikus árbevétel 5,6 százalékkal nőtt, mivel a cég értékesítésében bővült a drágább termékek aránya.