Jól haladunk kitűzött célunk, 1,4 millió autó eladása felé az év végéig - mondta Rupert Stadler az Audi elnöke hétfőn. Az Audi, amennyiben teljesíti a tervet, 100 ezer autóval többet ad el az idén, mint tavaly. Az Audi az ázsiai piacokon, az Egyesült Államokban és belföldi piacán, Németországban is nagy növekedési rátát ért el. Az értékesítések lendületes növekedése elsősorban két modellnek, a Q3 és a Q5-nek köszönhető.

Peter Schwarzenbauer értékesítési igazgató elmondta, hogy az Audi a hagyományosan a forgalom növekedési ütemének lassulását hozó második félévben is növelni tervezi eladásait, elsősorban a Q5 és az európai piacon különösen fontos A3 új generációjának bemutatásával.

A BMW az első félévben 8,1 százalékkal, a Mercedes pedig 6,5 százalékkal növelte eladásait.