Az alapító René Lacoste teniszbajnok fia Michel Lacoste két hete adta el a saját és a hozzá közelálló családtagok tulajdonában levő 30,3 százalékos részesedést a svájci Groupe Maus Freres SA-nak - amely már addig is 35 százalékot mondhatott magáénak -, miután szeptemberben akarata ellenére a lányát, Sophie Lacoste Dournelt nevezték ki a cég elnökének (a posztot 2005 óta Michel Lacoste töltötte be). Ezek után a héten a Lacoste-unoka is úgy döntött - mint közleményében fogalmazott "nagy szomorúsággal" - , hogy eladja a Maus Freres-nek a kezében és a maradék családtagok kezében levő 28 százalékos csomagot; szavai szerint az üzletmenet stabilitása érdekében ez a legjobb hely, ahová a Lacoste kerülhet.

Az ügylettel hosszú családi viszály végére került pont - emlékeztetett a Financial Times - , apa és lánya már nem voltak beszélő viszonyban, csak sajtónyilatkozatokban, lapinterjúban üzengettek egymásnak. A brandnek mindenesetre ez nem ártott: a nagyrészt licenszeken keresztül eladott krokodilos sportruházati cikkek nagykereskedelmi forgalma tavaly 14 százalékos növekedéssel 1,6 milliárd dollárt ért el - a családi cég ezután kapta a royalty bevételeket -, míg a boltokban összesen 3,7 milliárd dollárt adtak értük a vevők.