Az olasz luxusautógyár csütörtökön azt közölte, hogy az adózott eredménye 149 millió euró volt a március végével záródott három hónapban.

A Ferrari 2128 autót adott el az időszakban, 6,2 százalékkal többet a tavalyi első negyedévinél. Az idei első három hónapban Európában és a Közel-Keleten 1103, az amerikai kontinensen 596 autóját értékesítette a Ferrari, mindenütt egyszámjegyű volt a növekedés. A Kínában eladott autók száma 14 százalékkal, 183-ra emelkedett.

QP | Quality Placement

A Ferrari bevétele a negyedévben 1 százalékkal, 831 millió euróra nőtt. A járműgyártó csütörtökön megerősítette azt a várakozását, hogy az idén több mint 9 ezer autót értékesít, a bevétele pedig 3,4 milliárd euró lesz.

A Ferrari két éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult.