HoReCa-specifikus - vagyis a vendéglátást megcélzó - prémium üdítőital-márkát vezet be a Coca-Cola, amely országszerte mintegy négyszáz helyszínen lesz kapható. A Royal Bliss hazai debütálására alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel - olvasható a portálon.

A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat - köztük egy teljesen cukormentes - lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. A Royal Bliss palettáján egyebek közt több típusú tonik, valamint gyömbér, narancs, illetve citrom üdítőitalok találhatóak. A terméklistát itt találja.

A vállalat szerint a Royal Bliss brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik.

Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile épületében megrendezett parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Ódor András bartender, a márka nagykövete mutatta be a Royal Bliss koktélokat és long drinkeket.

A Coca-Cola legutóbb márciusban vezetett be új variánst hazánkban a Coca-Cola zero Lemont.

A kép forrása: The Coca-Cola Company