Nagy a baj a Tescónál - ez sem jött be

Egyelőre úgy tűnik, kudarccal végződik a Tesco próbálkozása: hiába indított új diszkontláncot, nem sikerül megfékeznie a két nagy német rivális, az Aldi és a Lidl előretörését az Egyesült Királyságban - írja a Portfolio.
Szász Péter, 2019. szeptember 21. szombat, 15:12
Fotó: Napi.hu

A Tesco még tavaly indított diszkontláncot Jack's néven, hogy véget vessen az Aldi és a Lidl uralmának - olvasható a portálon.

A cég menedzsmentje nagyon bizakodó volt, 2018-ban még úgy számoltak, hogy első körben mintegy 100 üzletből álló hálózatot hoznak létre. A legfrissebb híradások viszont már arról szólnak, hogy az új diszkontlánc finoman szólva sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Eddig csupán 10 üzlet nyitott meg, pedig Dave Lewis, a Tesco vezére úgy számolt, hogy az első hat hónapban már 10-15 boltjuk lehet szerte az országban - írja a Guardian.

A Jack's jövőjével kapcsolatban az is aggodalomra adhat okot, hogy az egyik első boltjukban már kénytelenek voltak a dolgozók létszámát is csökkenteni.

A Tescónak ugyanakkor fontos lenne egy sikeres lánc, ugyanis a németek egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a teljes piacból. Az Aldi és a Lidl együttes piaci részesedése mostanra meghaladta a 14,1 százalékot, míg egy évvel korábban a piacnak csupán 13 százalékát birtokolták.

HOZZÁSZÓLÁSOK