A luxusmárkáknak se megy jól idén

Csökkent, az elemzők által vártnál kisebb lett a Tiffany & Co ékszerház negyedéves profitja.
Rácz Gergő, 2020. március 22. vasárnap, 18:47
Fotó: AFP

A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat azt közölte, hogy a pénzügyi negyedik negyedévben, a január végével zárult három hónapban az adózott eredménye 201,2 millió dollárra, részvényenként 1,66 dollárra csökkent az egy évvel korábbi 204,5 millió dollárról, részvényarányosan 1,67 dollárról - írja az MTI.

Elemzők nagyobb, 1,76 dollár részvényarányos profitra számítottak.

A cég negyedéves bevétele a szakértői várakozásoknak megfelelő mértékben nőtt, 2,8 százalékkal, 1,36 milliárd dollárra emelkedett. A Tiffany negyedéves bevétele Észak- és Dél-Amerikában 4 százalékkal, Európában ugyancsak 4 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 8 százalékkal nőtt, miközben Japánban 8 százalékkal csökkent.

Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég a január végével záródott pénzügyi évet 541,1 millió dollár adózott eredménnyel zárta, ami kisebb az egy évvel korábbi 586,4 millió dollárnál. A cég éves bevétele 4,4 milliárd dollár volt, ami nagyjából megegyezett az előző évivel.

A Tiffany január végén 326 üzlettel rendelkezett világszerte.

Novemberben jelentették be, hogy a francia LVMH luxuscikk-forgalmazó konszern 16,2 milliárd dollárért (részvényenként 135 dollárért) megveszi a Tiffanyt. Az ügyletet várhatóan ez év közepén zárják le.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Zsaba, 2020.03.22 21:02

Ha lesz kis időm, igérem hullatok érük egy kis krokodilkönnyet...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html