Újfajta üzleteket nyit a ruházati óriás

A H&M bevételei jóval a várakozások alatt alakulnak. A menedzsment arról döntött, hogy idén 170 üzletet zárnak be, ezzel párhuzamosan viszont elindítanak egy új koncepciót, az Afoundot, ahol nemcsak a H&M-nél felhalmozódott eladatlan készleteket adják el, de más ruházati láncok termékei is kaphatók lesznek - idézi a portfolio.hu.
K. Kiss Gergely, 2018. február 1. csütörtök, 15:02

A svéd ruházati lánc most közzétett éves beszámolójából kiderül, hogy tavaly a bevételek csupán 4 százalékkal emelkedtek. A tavalyi negyedik negyedévben a bevételek 4 százalékkal csökkentek.

Miközben a nagy rivális Inditex, a világ legnagyobb ruházati kiskereskedelmi láncának bevételei a november-decemberi időszakban 13 százalékkal nőttek. A H&M-nél a nehézségeket egyrészt az okozza, hogy a fogyasztói élményt nem tudták a vásárlók elvárásainak megfelelően javítani, ráadásul az iparág egyre inkább online irányba terelődik, és ebben az irányban sem volt elég gyors a H&M.

Idén rekordszámú, összesen 170 üzlet bezárását tervezi a ruházati cég világszerte. A H&M egy új üzlet-koncepciót is indít, az új formátum neve Afound, ahol azokat a megmaradt készleteket értékesítenék, amelyek a H&M-nél vagy más ruházati láncoknál nem keltek el. Az első ilyen üzleteket Svédországban még idén megnyitják.

HOZZÁSZÓLÁSOK