A hirdetési piac 5,7 százalékkal növekedett 2010 első felében a tavalyi év hasonló időszakával szemben. A hirdetési költések elsősorban a televíziós piacon növekedtek, ahol 10 százalékkal több pénzt költöttek el, mint az előző évben. A hirdetések értéke a rádiók körében 6,3 százalékkal volt magasabb a korábbinál, míg az internet alapú reklámokra 5,3 százalékkal adtak ki több pénzt a vállalatok. A nyomtatott sajtóban az országos lapok 7,1 százalékos erősödést tapasztaltak, szemben a helyi lapoknál bekövetkezett 5 százalékos csökkenéssel - írja a MarketWatch. A reklámköltések emelkedésében az autóipar állt az élen, az ilyen típusú reklámokra 23 százalékkal többet, 6,06 milliárd dollárt használtak fel, de a pénzügyi szektor is 11,3 százalékkal, 3,82 milliárd dollárra növelte ilyen irányú költségeit.