Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Egyelőre úgy tűnik, csak hangzatos szavak voltak a milliárdosok részéről, hogy nagy pénzekkel segítik a Notre-Dame újjáépítését, ugyanis egyházi és üzleti hivatalos személyek szerint főként amerikai és francia "közemberek" azok, akik alapítványokon keresztül igyekeznek anyagilag támogatni az építkezést - írja a Portfolio.hu a Bloomberg híre alapján.

Közel egymilliárd dollárt ajánlottak fel Franciaország leggazdagabb családjai és jól menő cégei. Ezek több mint felét 5 gazdag francia család adta össze: Bernard Arnault családja (LVMH), a Bettencourt-család (L'Oreal), Francois-Henri Pinault (az ő tulajdonában van egyebek mellett a Saint Laurent, az Alexander McQueen vagy a Gucci), Marc Ladreit de Lacharriere (Fimalac), Martin és Olivier Bouygues (Bouygues Csoport).

A Notre-Dame szóvivője szerint a milliárdos adakozók fillérre pontosan tudni akarják, mire költik a pénzüket, és amíg ezek a pontos tervek nincsenek meg, nem hajlandóak pénzt utalni az építkezéshez, holott április óta 150 munkás dolgozik folyamatosan a helyreállításon.