Vártnál gyengébb számokat közölt a Hugo Boss

A Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat forgalma nőtt, a nyeresége csökkent az idei első negyedévben - írja az MTI.
Szabó Zsuzsanna, 2019. május 3. péntek, 11:43
Fotó: AFP

A német divatcég azt közölte, hogy az első negyedévben az üzemi eredménye (EBIT) 22 százalékkal, 55 millió euróra csökkent részben a szerkezetátalakítási költségek, a magasabb marketing kiadások és az erős dollár miatt.

A forgalom eközben 664 millió euróra emelkedett a tavalyi első negyedévi 650 millió euróról.

Szakértők a negyedévre nagyobb, 65 millió euró üzemi eredménnyel és jelentősebb, 669 millió euró forgalommal számoltak.

A cég adózott eredménye 31 százalékkal, 34 millió euróra esett.

A Hugo Boss értékesítési árbevétele 8 százalékkal csökkent Észak-Amerikában, Ázsiában ugyanakkor 4 százalékkal nőtt, Európában pedig 2 százalékkal bővült.

HOZZÁSZÓLÁSOK