Egy évvel korábban a Tata 7,2 milliárd rúpia (147,2 millió dollár) nyereséget ért el. A legnagyobb indiai járműgyártó nyeresége 5,1 milliárd rúpia (105,0 millió dollár) lett volna a tavaly júniusban megszerzett Jaguar és Land Rover nélkül. A bevételek 13 százalékkal 162,9 milliárd rúpiára nőttek. A cég adóssága 350 milliárd rúpia (7,1 milliárd dollár), ez elsősorban a Jaguar és a Land Rover megvásárlásával hízott tetemesre. Az elmúlt időszakban több hitelminősítő rontott a Tata Motors besorolásán a cég nagyra duzzadt adóssága, valamint a Jaguar és a Land Rover gyenge eladásai miatt. Mindazonáltal a Tata részvénye idén az indiai Sensex indexen belül a második legjobban teljesítő papír. A világ legolcsóbb autójaként reklámozott, 2500 dollárért kínált Nano gyártója jelentős költségcsökkentést hajtott végre tavaly óta, szeptemberben 2200, júliusban pedig újabb 300 fős leépítést jelentett be. A Jaguar és a Rover nem szorult ugyan kormányzati segítségre, miután az Európai Beruházási Banktól és más hotelintézetektől 340 millió fontos hitelt sikerült fölvennie.