Az amerikai piacon 329 903 Ford gyártmányú személygépkocsit és kisteherautót adtak el az elmúlt hónapban, ami 11,5 százalékkal volt kevesebb az előző évinél. Ez a szám egyben jellemzi a gyár további márkáinak eladási eredményeit is. A gyár leányvállalata, a Jaguar az értékesítés egy évvel ezelőtti szinthez viszonyított 33 százalékos visszaesését jelentette be, miközben a Land Rover eladásai 26 százalékkal növekedtek. A vállalat vezetése javulásra számít az év további hónapjaiban; az optimizmusra a Ford által újonnan bevezetni kívánt modelljei adnak okot - legalábbis a cégvezetés szerint. A gyár második negyedévre vonatkozó terveiben - 4 százalékkal meghaladva az elmúlt évi szintet - 1,18 millió jármű előállítása szerepel, míg a harmadik negyedévre 16 százalékos növekedéssel számolnak éves szinten, ami 940 000 autót jelent.