A vállalat vesztesége elsősorban az eladások jelentős visszaesése következtében lett nagyobb a vártnál. Az eladások azután indultak gyors ütemű hanyatlásnak, hogy a vállalat termékei árának emelése mellett döntött, ez azonban a válság miatt nem bizonyult kifizetődő lépésnek.

A vállalat vesztesége 26,7 millió, részvényenként 30 cent lett az idei második negyedben, a tavalyi év azonos időszakában elért 77,8 millió, részvényenkénti 87 centes eredményhez képest. Az elemzők korábban részvényenkénti 3 centes veszteséget vártak. A cég negyedéves forgalma 23 százalékkal, 648,5 millió dollárra estek vissza.

A vállalat vezetése a cég nehéz helyzetének megoldására intenzív árcsökkentést és a termékkínálat kiszélesítését tervezi, hogy így visszanyerje korábban elvesztett vásárlóit. Ezen kívül a nemzetközi piacra is tervezik a kilépést, hogy így ellensúlyozzák az amerikai piacon elszenvedett veszteségeiket.