Árat emelt a Whirlpool, nőtt a nyeresége

Az amerikai Whirlpool vártnál nagyobb nyereséggel zárta az idei első negyedévet elsősorban annak a hatására, hogy sikerült emelnie árait - írja az MTI.
Szász Péter, 2019. április 23. kedd, 21:02
Fotó: Reuters

A világ legnagyobb háztartásigép-gyártója 471 millió dollár, részvényenként 7,31 dollár adózott nyereséggel zárta az első negyedévet az egy évvel korábbi 94 millió dollár, részvényarányosan 1,30 dollár profit után.

Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereség 3,11 dollár volt, nagyobb a szakértők által becsült 2,86 dollárnál.

A Whirlpool negyedéves bevétele 3,1 százalékkal, 4,76 milliárd dollárra mérséklődött, kisebb lett az elemzői várakozások átlagában szerepelt 4,83 milliárd dollárnál.

A cég 14,05-15,05 dollárra javította részvényarányos éves eredményvárakozását az eddigi 12,75-13,75 dollárról.

HOZZÁSZÓLÁSOK