Új üzleti modellt vezethet be a Wizz Air

Előfizetéses rendszer bevezetését tervezi a Wizz Air, az ügyfelek havi díj ellenében havonta egyszer egy adott útvonalon repülhetnek – írja az Airportal lengyel Fly4Free-re hivatkozva.
Szász Péter, 2019. december 3. kedd, 19:14
Fotó: Napi.hu / Szász Péter

Az előfizetéses rendszer elsősorban a Wizz Airrel gyakran utazóknak jelent majd nagy előnyt, ezzel a több piacon is bevezetett népszerűtlen intézkedéseit próbálhatja ellensúlyozni a cég. Ezek között szerepel a Wizz Discount Club árainak felemelése és egyes országokban a bankokkal együtt üzemeltetett hűségprogram leállítása - olvasható a portálon.

A rendszer részletei még nem ismertek, de azt tudni lehet, hogy a Wizz Passnak hívott előfizetéses rendszerben az ügyfél havonta egy járatpárral utazhat egy adott útvonalon, ezért egy éven keresztül havidíjat kell fizetnie, amelyet automatikusan terhelnek rá a kiválasztott bankkártyára. A kiegészítő szolgáltatásokat külön kell megvenni, és szigorú megkötések lesznek az útvonalra, valamint a foglalási és utazási időszakra vonatkozóan.

HOZZÁSZÓLÁSOK