A nyílt pályázatra idén is olyan civil szervezetek jelentkezhettek, amelyek sokakat érintő társadalmi problémával foglalkoznak. A pénzügyi vállalat által meghirdetett pályázat idei két győztes szervezete, a hátrányos helyzetűek lelki motivációját felvállaló "Nem adom fel" Alapítvány és az értelmi sérültek munkaerő-piaci elhelyezkedését segítő Salva Vita Alapítvány 15-15 alkalomra szóló, 25 másodperces tv-reklám-megjelenést nyert a Tv2 csatornán a Provident támogatásával főműsoridőben, az egy százalékok felajánlásának legfontosabb időszakában. Szirmák Botond, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója elmondta: "A tavalyi kampány népszerűnek bizonyult a civil szervezetek körében − a reklámspotoknak köszönhetően az SOS Gyermekfaluhoz és a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez a korábbinál jelentősen több felajánlás érkezett, amire nagyon büszkék voltunk, hiszen kiváló munkát végző szervezetekről van szó." Idén is és tavaly is több mint 40 pályázat érkezett, ami jelzi az érdeklődést. Az idei nyertes pályázók reklámfilmjei a 2013. május 1. és május 20. közötti időszakban a Tv2 csatornán futnak majd.
Legolvasottabb

Brüsszel döntése elkaszálja a paksi gigaberuházást, de az átállás nehéz lesz

Változás a bankszámláknál: ráfizethet, aki nem vált újra

Felvettük a babaváró támogatást, erre megcsalt a férjem: mit tegyek?

Jeges zuhanyt kaptak a nyakukba a háborúról az orosz tévénézők

Káosz uralkodik a Kremlben, Putyint orvosok veszik körül

Gyorsan áttekerte a kapcsolót Finnország, ahogy levágta őket a Gazprom

Lejárnak az okmányok, bejelentést tett a kormány

Izraeli katonai gépekre nyitottak tüzet az oroszok, új konfliktust robbanthat ki Putyin
