Az együttműködés keretében a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató, továbbá modern telekommunikációs eszközöket, így tableteket, por- és cseppálló okostelefonokat, laptopokat és mobilinternetet biztosít a civil szervezet katasztrófa-válaszadási munkájának támogatására. A hordozható és kedvezőtlen körülmények között is bevethető eszközökből kialakított munkaállomás hiánypótló a Vöröskeresztnél, a megbízható eszközpark mind a koordinációs, mind a sürgető helyszíni feladatok megoldását hatékonyabbá teheti.
Az együttműködés keretében a Telenor azt is vállalja, hogy krízishelyzet esetén a Magyar Vöröskereszt mentési és kárelhárítási tevékenységeiben önkéntesei mozgósításával is szerepet vállal, így a cég munkatársai hatékony segítséget nyújthatnak a mentőalakulatok ellátmányozásában, és a Magyar Vöröskereszt koordinálásával szolgálatot teljesíthetnek komoly fizikai feladatok ellátásában is. A szervezet kérése esetén a vállalat törökbálinti székházában rövid időn belül képes egy olyan call center felállítására is, ahol a díjmentesen (zöld számon) hívható vonalon az adományfelajánlásokat és adományigényeket adminisztrálják a Telenor önkéntes munkatársai.