Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

− Mikor kerül fel a Cora áruházakra az Auchan logó?

− Az integrációnak két szakasza van. Az első, amit nem lát a fogyasztó, az az áruházak informatikai rendszerének átalakítása és az Auchan rendszerére kapcsolása. Június végéig hat áruházat kapcsoltunk a rendszerre, napokon belül megtörténik a hetedik integrációja is. Ami a második szakaszt illeti, az bonyolultabb. Úgy döntött a vezetés, hogy akkor történik meg a Cora áruházak átlogózása, ha azok megfelelnek a mi követelményeinknek mind szolgáltatásban, mind külalakban. Reményeink szerint év végéig minden Cora áruház teljesíti a követelményeket.

− Közben nyáron lejár a logóhasználati lehetőség.

− Amikor azt mondom, hogy év végéig, akkor nem feltétlenül december 31-ére gondolok.

− Mennyivel nő az Auchan forgalma a Cora integrációjával? Elsősorban organikus növekedésre gondolok, hiszen mindkét láncnak vannak speciális vásárlói, akik el- vagy átpártolhatnak a váltás után.

− Amikor annak idején belefogtunk a felvásárlás vizsgálatába, úgy gondoltuk, csak akkor van értelme az akvizíciónak, hogy ha az egyet meg az egyet összeadjuk, akkor abból nem kettő, hanem három lesz. A Corának is vannak olyan erősségei, amelyekkel nem bír az Auchan, illetve viszont. Ezeket kell úgy passzítani, hogy azok forgalomnövekedést generáljanak. Ezt a kihívást vállaltuk.

− Nem kockázatos éppen akkor áruházlánc-felvásárlásába fogni, amikor a piac az internetes kereskedelem felé kacsingat?

− Ön is pontosan tudja, hogy szimplán internetes kereskedelemben gondolkodni nem gazdaságos a jelenlegi piaci és gazdasági környezetben. Akik ezzel foglalkoznak, egyelőre veszteségesek. Ugyanakkor meggyőződésem, hogy a trendet figyelemmel kell követni, a próbálkozásokat folyamatosan vizsgálni kell. Az Auchan nem titkolt szándéka, hogy többcsatornás kereskedelmi szolgáltatást nyújtson.